טיפים

בונסאי עץ השפע בונסאי פורטולקריה כל אחד יכול לגדל בקלות עם הרבה הנאה

הפורטולקריה מוצאה באפריקה הדרומית, שיח גדול עד עץ של 4 – 5 מטר.
הצמח בשרני העלים הענפים והגזע אוגרים הרבה מים לכן יכול לשרוד תקופות ארוכות ללא מים, תכונה זאת מאפשרת לנו לגדל את עץ השפע כ בונסאי בעציץ קטן יחסית לאורך עשרות שנים בתנאים מינימאליים השקיה אחת לשבועיים שלושה.

בונסאי עץ השפע – עץ הכסף הוא צמח אהוב אלי במיוחד אני מגדל מעל 60 שנה וכמה מהם אני עדיין מגדל מאז הילדות שלי, לקחתי תמונה מעיתון והחלטתי שאני רוצה עציץ דומה, במשך השנים צברתי ניסיון ויצרתי עציצי בונסאי עץ השפע יפים בצורות ועיצובים שונים, ניתן בקלות לעצב את הצמח בכל צורה שרוצים עם מעט סבלנות נקבל בונסאי עץ השפע יפיפה עם גזע מעובה, הצמח מאוד עמיד חסכוני במים, כל אחד יכול לגדל לעצמו גם ללא ידע מקצועי.

מגדלים את הצמח מייחורים אפשר לקחת ייחור ובסבלנות בעזרת עיצוב להגיע לצמח עם גזע מעובה מעוצב לפי רצונכם, למי שממהר אפשר לקנות עציץ  בונסאי פורטולקריה מעוצב בכלי קרמיקה  ולעצב את נוף הצמח לפי שניראה לכם, עיצוב הצמח נעשה בעזרת קיטומים של הענפים אחת לכמה שבועות, גוזמים את הצמח לפי העיצוב שבחרתם. עם הזמן והשנים תקבלו עציץ בונסאי עץ השפע  שיצרתם וטיפחתם בעצמכם במעט עבודה ועם הרבה הנאה.

 

בונסאי עץ השפע שאני מגדל מעל 60 שנה

עץ השפע בונסאי צריך להיות במקום מואר עם לפחות שעתיים שלוש שעות שמש ישירה ליד החלון. הצמח ישמח להיות בשמש מלאה בגינה. במעט אור תהיה נשירת עלים, במקרה זה יש להוציא את הצמח לאור שמש ובתוך מספר ימים יופיעו עלים חדשים רבים והצמח ישוב להיות יפה ורענן.

מדוע ניקרא הצמח עץ השפע, בזכות שפע העלים העגולים דמוי מטבעות.
לפי תורת הפנג שוואי הגזע המעובה מסמל את היציבות והעלים הרבים דמוי מטבעות את העושר.
בונסאי עץ השפע מתנה יביא אושר והנאה לכל המשפחה.

 

בונסאי עץ השפע, מתנות לראש השנה

בכל שאלה לצורך יעוץ והדרכה פנו אלי ואשמח לעזור לכם לגדל בהנאה רבה כמוני,

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

 

עציצים ממותגים, מסר של שפע, למתנות כנסים ואירועים

עציצים ממותגים

בונסאי עץ השפע,

עציצים ממותגים בפיסבוק

 

מבחר עציצים ממותגים ומארזי שי

צור קשר

למרכז הזמנות

או

השאירו פרטים ונחזור
אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן