טיפים

מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, מתנות לעובדים והלקוחות לחיזוק הקשרים לאור המצב.

מבחר עציצים ממותגים ומארזי שי

מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, מתנות לעובדים והלקוחות לחיזוק הקשרים לאור המצב. 

מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק  פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לראש השנה, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים  בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית.  אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. חשוב יותר מתמיד לאור המצב.   
פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

תקופת החגים, היא אחת התקופות המאתגרות מבחינה רגשית, לא רק בגלל העומס הצפוי עקב ימי עבודה מועטים, או ריבוי הזמנות, אלא גם בשל התעוררות של קול פנימי, שעושה חשבון נפש, וקורא למשמעות. מתנות ממותגות לראש השנה, מאפשרות לעסק להוסיף משמעות ערכית לטקס המסורתי של הרמת הכוסית, ולחבר אף יותר לערכים.

מתנה טבעית וירוקה לעובדים וללקוחות שלכם – מתנה שתמיד כיף לקבל!

  

מתנות לחגים בהתאמה לכל קהל

עסק פרטי או ציבורי, נוהג להעניק 2 מתנות לעובדיו, מתנה כללית, שבא לידי ביטוי בשובר כספי או כרטיס לרכישה ברשתות מובילות, ומתנה אישית, שמטרתה ערכית יותר, ובאה לידי ביטוי בחיבור הרגשי לארגון ולמותג.
עציצים ממותגים במגוון רחב, אידיאליים עבור מתנות לעובדים לראש השנה, ויעניקו את הפן האישי והמשמעותי, שכה חשוב לשימור הקשר ותחושת הזהות עמו.

                

נוסף על הפרסום של העסק שלכם שיגיע לעיניים רבות משום שעציצים מונחים תמיד על השולחן שכולם רואים, תוכלו להוסיף לעציצים מסרים שונים הקשורים לעולם התוכן של העסק שלכם או מסרים חיוביים כלליים המעניקים תחושה טובה. תוכלו להזמין למשל: "עץ אושר", "עץ אהבה", "עץ שפע", "שגשוג" ועציצים שנושאים איחולים נוספים ולהעניק למתנה אמירה עם פן אישי. ומתנה עם פן אישי היא המתנה הזכירה והאפקטיבית ביותר מבחינת המקבל.

מסרים ממותגים בעציצים עם המיתוג והמסר אישי שלכם תמיד  נשמר אצל  העובדים והלקוחות זמן רב ואפילו שנים  ניתן לראות חברות אשר מחלקות את העציצים בתערוכות כ מוצרי פרסוםמתנות לאירועים באירועים עסקיים, מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים מתנות ממותגות.

                   

יש לכם את האפשרות לקנות את העציצים הממותגים ישירות מהמשתלה שלנו  כתוצאה מכך ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית לעציצים איכותיים במיוחד.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף  052-2978583  

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

 

קטלוג עציצים ממותגים ומארזי שי אריזה צלופן ושקית
דילוג לתוכן