טיפים

עציץ אלוורה חשוב בכל בית, לריפוי טבעי של כוויות, עקיצות, פצעים, דלקות, פטריות וגירויים בעור.

צמח האלוורה, צמח מרפא טבעי מעולה לפגעים ומחלות, משמש לטיפול חיצוני לריפוי פצעים, כוויות, עקיצות, דלקות וזיהומים על העור. צמח האלוורה קל מאוד לגדל בעציץ ליד החלון או במרפסת, חשוב שיהיה בכל בית לשימוש מידי בעת הצורך. צמח אלוורה משמש כצמח מרפא שכיח ביותר כבר אלפי שנים.

צמח מרפא מצוין לריפוי  פגעי עור שונים כמו מעיכות, פציעות, עקיצות, כוויות וגירויים בעור. אלוורה יכול לעזור גם במקרים של דלקות ופטריות.
הז'ל של אלוורה מכיל חומרים שונים, לניקוי וחיטוי טבעי, אנטי דלקתי, אנטי ספסטי וקוטלי פטריות, עוזר לקרישת הדם, בז'ל של האלוורה יש גם חומרים שמשככים כאבים ומזרזים את תהליך החלמה וחידוש התאים.

צמח האלוורה הוא אחד הזנים של צמח האלוי, ישנם מאות רבות של זנים מצמחים קטנים ועד לעצים במרביתם יש את החומרים המועילים לריפוי. הידוע ביותר הוא הזן אלוורה שיש לו עלה גדול יחסית עם הרבה ג'ל שמכיל את החומרים השונים שעוזרים בריפוי פגעים ומחלות שונות.

צמח האלוורה מאוד עמיד, חסכוני במים, ושורד הרבה שנים. קל מאוד לגידול, גם בעציץ קטן יחסית כעציץ על אדן החלון מקום מואר עם שמש או במרפסת. השקיה אחת לשבועיים שלושה  עד לרוויה. מצוין כשיח בגינה או בעציץ בגינות גג, צורך מעט מים פורח בצהוב זמן רב. ניתן לשימוש מידי.

מומלץ לקחת קטע מעלה צמח אלוורה מחלקים לשניים ומורחים את הג'ל על מקום הפגוע .הג'ל יקל וירגיע את הכאב, יקריש את הדם ויעזור לריפוי הפגע.

לצמח אלוורה שימושים רבים נוספים לשימוש פנימי לריפוי לתזונה ועוד, מאחר ואין לי הכשרה רפואית אין אני נותן המלצות, יש הרבה פרסומים בנושא וניתן להיעזר בהם.

עציץ מעוצב של אלוורה רעיון מעולה למתנות, עציץ אלוורה ממותג, מתנות לקידום מכירות, מתנות שימושיות לבית ולמשרד

 

יש לכם את האפשרות לקנות את העציצים הממותגים ישירות מהמשתלה שלנו  כתוצאה מכך ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית לעציצים איכותיים במיוחד.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף   052-2978583  

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

 עציצים ממותגים

עציץ אלוורה, עציצים למתנות

עציצים ממותגים בפיסבוק

מבחר עציצים ממותגים ומארזי שי

שיתוף
Facebook
Twitter
LinkedIn
דילוג לתוכן